מרכז המשחקים - הכיף שלך זה המומחיות שלנו !!!

  1. דף הבית
  2. מאמרים
  3. Xbox One פרוץ

Xbox One פרוץ

Xbox One פרוץ – מדוע זה מתעכב ומתי תגיע הבשורה?

Xbox One פרוץ

במרכז המשחקים, החנות המובילה למכירת קונסולות בחיפה והקריות, אנו מעמידים לרשותכם מעבדה מתקדמת אשר מתמחה בפריצות והתקנות. הצוות שלנו במרכז המשחקים מורכב מטכנאים ואנשי מקצוע מהטובים בארץ, אשר תמיד נמצאים עם היד על הקונסולה ומכירים היטב את כל העדכונים והפיתוחים החדשים ביותר. זאת, מתוך מטרה להוביל ולהמשיך להיות אחת החנויות הטובות למכירת קונסולות בחיפה והצפון.

כבר מאז השקתו הראשונה של קונסולת Xbox One בישראל, בספטמבר 2014, אין ספור גיימרים מבקשים לדעת מה מתי Xbox One פרוץ יהיה בהישג יד. כלומר, מתי תושג גם לקונסולת Xbox One פריצה אפקטיבית שתהפוך את המכשיר הנפלא הזה להרבה יותר ממה שהוא. על מנת לעמוד לצדכם בדרך לרכישתXbox One עם פריצה, בחנות מרכז המשחקים אנו מעדכנים כל הזמן באשר להתפתחויות הרלבנטיות. אתם מוזמנים כמובן לגלוש באתר מרכז המשחקים וכן להצטרף לדף הפייסבוק שלנו בכדי להיות תמיד בעניינים.

Xbox One פרוץ – מדוע זה מתעכב ומתי תגיע הבשורה?

נכון להיום (מרץ 2015), אין עדיין פתרון מושלם עבור מי שמחפש לרכוש Xbox One פרוץ. אולם, מדובר כמובן רק בעניין של זמן. בעוד אתם קוראים שורות אלה, האקרים מכל העולם מחפשים את הדרך הנכונה פנימה. כידוע, כמו כל פריצה לקונסולת משחק, גם המסע להשגת פריצה ל-Xbox one תלוי בפופולאריות של הקונסולה שכן רק כאשר יש מספיק משתמשים ו/או כותרי משחקים, משתלם להשקיע בפריצה. מבחינתנו, הבשורות הן טובות. נדמה כי התנאים הבשילו ובמעבדה שלנו בחנות מרכז המשחקים אנו סבורים שהפריצה בשער (תרתי משמע). על פי כל ההערכות, ותוך כדי ניתוח השיח אודות הנושא ברשת בארץ ובעולם, אפשר בהחלט לומר כי בתוך כמה חודשים בלבד תוכלו גם אתם להיות בעלי Xbox One פרוץ.

מה אנחנו יודעים בינתיים?

אמנם עדיין אין לקונסולת Xbox One פריצה קיימת, אך כפי שכבר אמרנו, הדרך אל הארץ המובטחת החלה. כבר עכשיו, חובבי תכנים דיגיטליים אשר זקוקים למקום נוסף יכולים להיעזר במדריך JRUNNER רשמי אשר שוחרר בנובמבר 2013 ומאפשר להחליף את הכונן הקשיח (הארד דיסק) של אקס בוקס וואן לכונן עם נפחים גדולים יותר (מיועד בעיקר למי שכונן ה-500 GB איננו מספיק לו).

בדצמבר 2013, שוחרר גם מדריך ורכיב של קבוצת ההאקרים Team Xecuter אשר מאפשר לנו לקרוא את הזיכרון הפנימי של הקונסולה למדריך ותמונות. מהלך זה העיד על התקדמות ראשונה לקראת Xbox One פרוץ שכן ההאקר המפורסם, C4EVA (אשר חתום בין השאר על הפריצה ל-Xbox 360) משתייך לקבוצה זו.

בדיוק לפני שנה, במרץ 2014, נפרץ לראשונה דיסק משחק של Xbox One (פורזה 5). כלומר, כאשר הפריצה תגיע אל השוק, יהיו ברשת כבר תכנים וניתן לעשות גיבויים למשחקים. מכאן, צצו ברשת פרסומים של האקרים שונים אשר העידו כי הם מתקרבים ומתקדמים לכיוון המטרה.

העדכון החשוב מכל היה כמובן בדצמבר 2014 כאשר C4EVA, בכבודו ובעצמו, הודיע שיש התקדמות משמעותית בכיוון. ואם נצטט את מילותיו של ההאקר המפורסם: "לאחרונה היו כמה פריצות דרך, השמש בהחלט זורחת על שחר של יום חדש".

עם הפצעתה של השנה האזרחית, בראשון לינואר 2015, פורסם עוד עדכון מעורר תקווה. קבוצת האקרים בשם H4LT פרסמה את תוכנת ה-SDK של אקס בוקס וואן. כלומר, נחשפה התוכנה אשר משמשת לכתיבתם של משחקים ותוכנות לקונסולה. בעקבות פרסום זה, האקרים ומפתחים יכולים כעת להכיר טוב יותר את האופן שבו עובדת Xbox One והדברים בהחלט ברורים.

באתר האינטרנט של מרכז המשחקים, חנות המתמחה בשיווק Xbox One בחיפה, נמשיך לעדכן אתכם בכל עדכון רלבנטי. הישארו עמנו בקשר שוטף באתר האינטרנט של מרכז המשחקים ובדף הפייסבוק של לקוחותינו.

 

 

 

 

 

צור קשר
 
אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים