אקס בוקס 360 פרוץ - בחירה נכונה

מרכז המשחקים - הכיף שלך זה המומחיות שלנו !!!

  1. דף הבית
  2. מאמרים
  3. אקס בוקס פרוץ מיד שנייה - כל המידע

אקס בוקס פרוץ מיד שנייה - כל המידע

Xbox360 פרוץ מיד שנייה- לך תדע !

 

שוק מוצרי יד שנייה התפתח מאוד בשנים האחרונות והוא מקיף כמעט את כל המוצרים הקיימים (מלבד מוצרי מזון כמובן...) שאנשים מציעים כיד שנייה, ויש הרבה מאוד אנשים שהם צרכני יד שנייה מובהקים ושמחים לקנות מוצרים שמחירם לעיתים הוא חצי או אפילו פחות ממחירם הריאלי, וכך הם גם מקבלים את אותו מוצר וגם הקנייה משתלמת.

אבל בכל הקשור למוצרי אלקטרוניקה צריך מאוד להיזהר שכן, גם אם הפעלתם אותם והכל עבד, זה עוד לא אומר שכאשר תגיעו הביתה לא תגלו שלמכשיר האלקטרוני או הדיגיטלי שקניתם יש בעיה, שלא עליתם עליה קודם, ועכשיו לך תוכיח שלא אתה הוא זה שגרם את הנזק.

חתול בשק !

ברשת באתרי מכירת יד שנייה מתפרסמות גם מעת לעת מודעות על מכירת

קונסולת משחק xbox360  פרוץ כבר, וזה אומנם אמור לאפשר לשחק על הקונסולה עם דיסקים צרובים, אבל מי מבטיח לכם שהפריצה בוצעה נכון ושלא נגרם כל נזק למכשיר.

ולכן כאשר מדובר במכשיר xbox360  פרוץ, לא תמיד כדאי לעשות את העסקה שכן יכול להיות, וזו רק השערה שבתהליך הפריצה המכשיר ניזוק ואת הבעיות תדעו רק לאחר איזה שהוא זמן של שימוש, ויתכן שהבעיות שיהיו למכשיר xbox360  פרוץ

 יהיו בלתי הפיכים.

כדי ש- xbox360 פרוץ יתפקד גם לאחר הפריצה, אתם נדרשים להבין מהי פריצה, איך מבצעים אותה ? למי פונים לבצע פריצה ? ואיך תדעו לבחור את המעבדה הטובה ביותר שתהפוך את הקונסולה ל-xbox360  פרוץ, אך עדיין עובד באופן מושלם.

Xbox360 פרוץ,  הוא מכשיר שעבר Moodding, RGH, פריצה, הסבה, צ'יפ, ג'וק, שכן מילים שונות לאותו אקט של פריצה.

ישנם כמה אפשרויות להפוך את הקונסולה ל-xbox360  פרוץ.

Demon/dual navd  - זוהי פריצה ל- xbox360  שמשאירה את הקונסולה במצב מקורי אבל גם עם אפשרות למצב פרוץ. היא נעשית רק על קונסולת אקס בוקס 250GB בלבד.

Xkey/ xk3y – זוהי פריצת זכרון לדיסקים של משחקים דרך התקן זיכרון חיצוני כמו למשל דיסק קשיח המותקנת  באמצעות רכיב אקס קיי בתוך הקונסולה.

 

Lt3 – פריצה ל-xbox360 לדיסקים  צרובים המאפשרת לקונסולת המשחק להריץ דיסקים צרובים על תקליטורים בדי.וי.די ולהוריד משחקים מרשת האינטרנט. היא  מתאימה לכל סוגי קונסולת המשחק אקסבוקס.

פריצה ל- xbox360 מאפשרת את הסרת המגבלות האזוריות במשחקים וב-DVD ולקונסולות משחק משוכללות מהדור החדש יש מקודדי DIVX שמאפשר להם לראות סרטים ישר מהמחשב.

Xbox360     פרוץ, הופך את קונסולת המשחק למחשב אישי במלוא מובן המילה, ומחשבים עם נתוני חומרה ו-3 ליבות כמו שיש ל-xbox360, עולים הרבה מאוד כסף.

מבחינה טכנית כדאי לבצע פריצה במעבדות של מומחים מכיוון שצריך לצרוב על מערכת ההפעלה תוכנה חדשה כדי לבצע נכון פריצה ל- xbox360, ואם לא עושים את זה נכון במיומנות ומקצועיות, אתם יכולים למצוא את עצמכם עם xbox360 פרוץ אך הרוס לאחר פריצה שהתגלתה כחובבנית למדי.

מודעות יד שנייה ל-xbox360  פרוץ, הן מודעות שכדאי לך לדלג עליהן, או להתייחס אליהן רק אם יש לך את היכולת לבדוק לפרטי פרטים את מצבו ותקינותו של המכשיר.

בארץ כמעט בכל מקום ניתן למצוא מעבדות מקצועיות לפריצה ל- xbox360 בירושלים, אשדוד, פתח תקווה, כרמיאל, הקריות, חיפה, ראשון לציון ועוד להם מעבדת פריצה

ל- xbox36 ובה טכנאים בעלי ניסיון רב אשר מכירים היטב את כל סוגי הקונסולות ויש המפעילים מעבדת פריצת xbox360 –RGH ניידת העומדת המבצעת הסבות ופריצות עד הבית (כולל משלוח מכל מקום ולכל מקום).

פריצה ל-  xbox360 חשוב לעשות אצל טכנאים מקצועיים אשר יודעים היטב לבצע את המלאכה ואכן מדובר במומחים עם יעודי ושימוש בחלקים מקוריים, ויש מעבדות המשתמשות ברכיבים מקוריים מתוצרת Team Xecuter.

 

צור קשר
 
אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים