שידרוג המשחקים של XBOX 360 - מרכז המשחקים

מרכז המשחקים - הכיף שלך זה המומחיות שלנו !!!

  1. דף הבית
  2. מאמרים
  3. התפתחות משחקי XBOX

התפתחות משחקי XBOX

360XBOX משחקים– מפיפא 2015 עד V GTA

 

סדרת משחקי ה-FIFA היא סדרת משחקי וידיאו המתרחשת בזמן אמת על מגרש כדורגל והיא מתוצרת EA – Electronic  Arts שהינה חברה אמריקאית להפצה, פיתוח ושיווק של משחקי וידיאו.

חברת EA נוסדה בשנת 1982 והיא נסחרת בבורסת הנסדא"ק של ניו יורק. במדף הקונסולה Xbox360 משחקים רבים שהיא מפיצה בכל העולם והיא המשווקת הבלעדית של משחק ה-FIFA, שיוצא כל שנה ומאז שנת  ועד  1993 ועד FIFA15 של היום.

במשחק ה-FIFA, xbox360 משחקים לאוהבי הספורט העולמי, אפשר לראות איזו דרך עברו כל הדיסקים של משחק  ה-FIFA עד שהגיעו עד הלום.

במשחק ניתן להתמודד באחת מקבוצות ליגת הכדורגל באירופה או בגביע העולם בכדורגל באותה שנה.

Xbox360 משחקים  לאוהדי הספורט, לא זכה לשיפורים ולשדרוגים מהשקתו הראשונה. במשחק הראשון שמות השחקנים לא תאמו לשמות השחקנים במציאות, בשנת 1995 אפשר היה כבר לשחק עם מועדוני כדורגל אמיתיים,

בשנת 1996 קיבלה קונסולת המשחק Xbox360  משחקים את הדיסק החדש בו כבר תאמו שמות השחקנים במשחק הוידיאו לשחקנים במציאות אבל FIFA של שנת 1998- הדרך לגביע העולם כבר נתן את האפשרות לאוהדי הספורט ו-xbox360 

משחקים אהודים עם הקונסולה לשחק בגביע העולם.

מאז מדי שנה משיקה EA משחק חדש, משודרג ואולי אפילו שניים, תלוי באירועי הספורט הנערכים בשנה זו בעולם.

כיוון שכל נושא פריצה של קונסולת  xbox360 הוא חוקי לגמרי.בקונסולת  xbox360

משחקים רבים וכאשר מבצעים פריצה ניתן לשחק בכל המשחקים גם עם דיסקים צרובים ולהוריד משחקים מהאינטרנט.

לפריצה שהיא כאמור חוקית לגמרי יש כמה שמות כמו: moodding, RGH, פריצה, הסבה, צ'יפ, ג'וק אלה הן אותן מילים לאקט, מסתבר חוקי לגמרי שמאפשר לקונסולות משחק כמו XBOX360 על גרסאותיו ופלייסטיישן לסוגיו שיפור ושדרוג יכולות התפעול, ובראש ובראשונה היכולת להפעיל את הקונסולות עם דיסקים צרובים של משחקים.

פריצה ל- xbox360 מאפשרת את הסרת המגבלות האזוריות במשחקים וב-DVD ולקונסולות משחק משוכללות מהדור החדש יש מקודדי DIVX שמאפשר להם לראות סרטים ישר מהמחשב.

עוד בחדשנות xbox360  משחקים כמו:  VGTA הידוע והמוכתר כטוב בכל הזמנים,

פיינל פנטזי, אסאסן קריד אלון אין דה דארק , קומנד אנד קונקר, וינג קומנדר, וונדר בוי, סוניק, מגה מן, דוויק, וורס, קול אוף דיוטי ועוד ועוד.

משחק וידיאו לקונסולת  xbox360 משחקים חדשים, מפותחים כולם ע"י צוות שלם של אנשי תוכן, טכנולוגיה ואף אומנים לעיצוב וגרפיקה המנסים להפוך כל משחק לסיפור הצלחה, סוג של אומנות תלת מימדית.

בקטגוריות xbox360 משחקים רבים וכל שחקן יכול לבחור לעצמו, את המשחק האהוד עליו כמו : משחקי פעולה כוללים משחקי ירי או לחימה עם עלילה דמויות ודרישות מהשחקן לשליטה ומיומנות בקרבות השונים, משחקי מכות המבוססים על תורות של אומנויות לחימה שונות. משחקי לחימה, המבוססים על מלחמת גיבור יחיד מול דמויות אחרות. ומשחקי ירי מתמקדים בחיסול אויבים כאשר השחקן מצויד ומחומש כראוי.

אצל מפתחי המשחקים למדף xbox360 משחקים מלהיבים, ניתן גם למצוא משחקי פלטפורמות  תלת- מימדיים הדורשים מן השחקן זריזות, תזמון ושליטה בקרבות והתגברות על מכשולים.

Xbox360  משחקים לבני נוער ומבוגרים מציעה גם משחקי אסטרטגיה בהם לרוב השחקן הוא שליט בלתי מעורער, הנדרש לפקד, לצוות, לנהל ולהוביל קבוצה של צבא או לוחמים ואף  להקים כמה צבאות מסוגים שונים כדי לנצח את האוייבים.

משחקי  xbox360 מבוססי סימולציה הם משחקים המדמים שליטה בכלי טיס או רכב או חיים במקומות אחרים בספינות חלל, צוללות ועוד,  xbox360 משחקים לאוהבי הספורט יש את פיפא 2015 בהם נדרש השחקן לזריזות ידיים, תכנון מהלכים, חשיבה אסטרטגית ועוד ויש את קטגוריית xbox360  משחקים לאוהבי ההרפתקאה הנדרשים  לפתור חידות, להתגבר על משימות ואתגרים והם חשיבתיים בעיקרם.

Xbox360   משחקים לאוהבי משחקי תפקידים מציע משחקים שונים המהווים היום  המשך למשחק הישן הידוע של מבוכים ודרקונים כשאר נכנסים לדמויות, חיים בעולמות של הדמויות, ומפגינים יכולות שליטה וניהול בתוכן העולם שלהם. שחקן הקונסולה במשחקי תפקידים נדרש להגיב וליזום פעולות מול דמויות וירטואליות אחרות המגיבות אליו.

 

 

 

 

 

 

צור קשר
 
אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים