סוני פלייסטישן 4 - מרכז המשחקים

מרכז המשחקים - הכיף שלך זה המומחיות שלנו !!!

  1. דף הבית
  2. מאמרים
  3. קונסולת המשחקים סוני פלייסטישן 4

קונסולת המשחקים סוני פלייסטישן 4

סוני פלייסטיישן 4- אחרי  8 שנות ציפייה !

8 שנים עברו מפיתוח קונסולת המשחק פלייסטיישן 3 של חב' סוני, עד שהושקה הקונסולה של הדור הבא: פלייסטיישן 4 שהביאה איתה חידושים מלהיבים בתחום הקונסולות.

קונסולת המשחק סוני פלייסטיישן 4 מציעה גרפיקה נקייה יותר, עם פחות פיקסלים, תנועות חלקות יותר ושלט המשחק גדול יותר, עטוף בגומי ונעים למגע, בחלקו הקדמי משטח מגע חלק המאפשר הפעלות מהירות של פעילות במשחקים ומנורה אחורית הנדלקת בצבעים שונים עם התחברות למצלמת תנועה.

אחד החידושים הנוספים בסוני פלייסטיישן 4, הוא גם היכולת לחבר אוזנייה חוטית לשלט האלחוטי של סוני פלייסטיישן 4 ולהקשיב לסאונד דרך האוזניות.

עם סוני פלייסטיישן 4 ניתן גם להתחבר לרשתות החברתיות ולשדר סרטוני וידיאו מהמשחק בזמן אמת לכל מיני אתרים ולשלוח תמונות וסרטונים לטוויטר או לפייסבוק.

ב-24 שעות השקתה הרשמית של קונסולת המשחק סוני פלייסטיישן 4, כבר נמכרו ממנה מיליון יחידות.

עד פיתוחה של הקונסולה פלייסטיישן 4, הייתה קונסולת פלייסטיישן 3 הראשונה ברשימת הקונסולות הכי נמכרות בארץ והצליחה לשנות לחלוטין את עולם הטכנולוגיה, אבל הגיימרים שמה שהם הכי אוהבים זה חידושים והמצאות תמיד ישתוקקו לשחק עם קונסולה יותר מתקדמת ויותר משוכללת.

 

זוהי עובדה די נחרצת כי אנשים ובכל גיל, אוהבים לשחק. משחק הוא סוג של אקט שמשחרר ומוציא מכל אחד פרץ של שמחה, תחרותיות, ילדותיות, שעשוע, אמביציה ועוד ועוד, ואם תגדיר ילד, תגדיר אותו בדיוק כך.

להבדיל מקונסולות אחרות סוני פלייסטיישן 4 פונה לא רק לבני נוער אלא גם למבוגרים וגילו של השחקן הממוצע בסוני פלייסטיישן 4 הוא 37.

זהו הדור שלפני 30  שנה שיחק בנינטנדו ודומיו, בגרסאות הראשונות של הפלייסטיישן, דור של אנשים שבצעירותו נחשף כבר למחשב, כבר לא כל כך יצא לשחק ברחובות, לא טיפס על עצים, לא הקים חבורת חסמבה וקפץ עם האינסטלטור מריו.

זהו הדור שנשאר בו הרבה מהילד ההוא של משחקי המחשב ופלייסטיישן 4 היא בשבילו סוג של זיכרון ילדות ונעורים, כשהוא עוד לא חלם שמישהו ימציא פעם את סוני פלייסטיישן 4, המאפשרת לך לשחק מול שחקנים מכל העולם.

יש משהו בשיתוף הנהנתני ברשת שיוצר לכאורה, את אותה חבורה של פעם, שמעולם לא הייתה לך, כי אתה מהדור שישב כבר בילדותך ובנעוריך מול המחשב. מין סוג של פיצוי על היעדר החבורה בילדות, שגם אם רצית להקים כזו,לא בטוח שהיה לך עם מי

לא רק אתה, כל בני גילך ישבו מול המחשב.

 

 וסוג הקרבה הזה הוא זה שמחזיר את בני ה-37 פלוס מינוס היום לקונסולת  סוני פלייסטיישן 4 שמציע לך עולם רחב, מאתגר ומשוכלל של משחקי וידיאו.

משחקי הוידיאו של סוני פלייסטיישן 4 כמו גם קודמיהם לעולם לא יעלמו מהעולם בעידן בו כל אדם שני מחובר לאינטרנט והיום אתה גם יכול לשחק מול כל העולם ולהרגיש שהוא מונח בכף ידך...

ואם זהו אכן העידן של משחקי המחשב ומשחקי הוידיאו, ואם אנשים אימצו את העולם הזה בקלות ובנוחות כל כך רבה, כנראה שיש בו את הדבר המרגש הזה כמו

בסוני פלייסטיישן 4 שמחזיר אותך לרגשות ולעולם הילדות שלך, אל אותו הריגוש, אלמנט ההפתעה, התחרות, הרצון לנצח ובעיקר העניין, בדיוק כמו אז כשהיית בן 13...

משחק משפחתית, זמינה, כמו שכל דבר שקשור למשחק וידיאו היום הוא זמין.

משחק עם קונסולת סוני פלייסטיישן 4, מביא לידי ביטוי את הילד שקיים בכל אחד. את תחושת החופש והשחרור, הכייפיות והשמחה שמרגישים כשמשחקים ולא חשוב במה- כי בכל משחק יש את העניין הקטן הזה שנוגע בילד שהיית, בילד שבך.

צור קשר
 
אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים